Chcesz wysłać towar na gwarancje ? Chcesz dokonać zwrotu ?
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją, a my postaramy się załatwić sprawę jak najszybciej!
Reklamacja:
- Sposób 1:
Wypełnij formularz kontaktowy na dole strony
Temat: Reklamacje/Zwroty
Numer zamówienia: Jeżeli jesteś zalogowany/a na swoje konto przez które został dokonany zakup będzie można go wybrać z listy. Jeżeli kupiłeś w inny sposób(allegro/olx/odbiór osobisty/przez telefon) zostaw to pole puste.
Załącz plik: Dołącz skan karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu. Możesz zostawić to pole puste i dokumenty wrzucić do urządzenia wysyłanego na gwarancje.
Wiadomość: Krótki opis usterki oraz adres pod który mamy podesłać kuriera po uszkodzone urządzenie.
Zgłoszenie reklamacyjne można również wysłać bezpośrednio na adres email: sklep@electrosky.pl - Sposób 2:
Jeżeli nie chcesz wypełniać formularza to wyślij do nas urządzenie na adres:
Brothers Trade Company Sp. z o.o.
ul. Wrzosowa 11
62-040 Puszczykowo
Do środka paczki wrzuć opis usterki, kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
W razie jakichkolwiek pytań zadzwoń: 883 917 917 lub napisz do nas sklep@electrosky.pl
Zwrot:
Jeżeli chcesz zwrócić sprzęt lub wymienić na inny.
Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy oraz wyślij go w formularzu dostępnym na dole strony lub na adres email: sklep@electrosky.pl