Reklamacje / Zwroty

Chcesz wysłać towar na gwarancje ? Chcesz dokonać zwrotu ?
Postępuj zgodnie z poniższą instrukcją, a my postaramy się załatwić sprawę jak najszybciej!

Reklamacja:

  • Sposób 1:
    Wypełnij formularz kontaktowy na dole strony
    Temat: Reklamacje/Zwroty
    Numer zamówienia: Jeżeli jesteś zalogowany/a na swoje konto przez które został dokonany zakup będzie można go wybrać z listy. Jeżeli kupiłeś w inny sposób(allegro/olx/odbiór osobisty/przez telefon) zostaw to pole puste.
    Załącz plik: Dołącz skan karty gwarancyjnej oraz dowodu zakupu. Możesz zostawić to pole puste i dokumenty wrzucić do urządzenia wysyłanego na gwarancje.
    Wiadomość: Krótki opis usterki oraz adres pod który mamy podesłać kuriera po uszkodzone urządzenie.
    Zgłoszenie reklamacyjne można również wysłać bezpośrednio na adres email: sklep@electrosky.pl

  • Sposób 2:
    Jeżeli nie chcesz wypełniać formularza to wyślij do nas urządzenie na adres:
    Brothers Trade Company Sp. z o.o.
    ul. Wrzosowa 11
    62-040 Puszczykowo
    Do środka paczki wrzuć opis usterki, kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu.
    W razie jakichkolwiek pytań zadzwoń: 883 917 917 lub napisz do nas sklep@electrosky.pl

Zwrot:

Jeżeli chcesz zwrócić sprzęt lub wymienić na inny.
Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy oraz wyślij go w formularzu dostępnym na dole strony lub na adres email: sklep@electrosky.pl

ReklamacjaZwrot

Menu

Ustawienia

Kliknij, aby zobaczyć więcej produktów.
Nie znaleziono żadnych produktów.